ohcet

ohcet 2014-05-15T13:57:34+00:00

Project Description

Fotografski tandem Mankica Kranjec in David Lotrič se s svojimi poročno-fotografskimi stvaritvami predstavljata pod blagovno znamko Ohcet. Ohcet s svojim imenom nakazuje na pomen tradicionalne poročne sreče in slavja, ki sledi, na pomen vrednot, ki jih Mankica in David tudi ovekovečita na fotografijah in videu.

Logotip sledi tem tradicionalnim ali morda celo klišejskim predstavam o lepem, lahkotnem, svežem … poročnem. S svojo centralno poravnamo še dodatno prispeva k tradicionalni harmoniji. Črka O poleg besede ohcet simbolizira tudi prstan (ali dva), diamant pa smo simbolizirali s fotografsko zaslonko in obdržali dimantni lesk.

Rešitev tega logotipa, kakor tudi drugih grafičnih rešitev je z izjemo fotografske zaslonke popolnoma tipografska, prav zato pa kljub naslanjanju na lepo, sveže, tradicionalno …  celotna postavitev logotipa in izbor sodobne tipografije logotipu dajeta sodoben, tudi urban ton, takšna pa so tudi slavja, ki jih portretirata naročnika.

 

leto: 2013
naročnik: Ohcet, Manjkica Kranjec in David Lotrič
avtorji: Luka Pajntar (oblikovanje), Maša Marolt Pečjak (copy)