Novice

VAU efekt, 1. del

By |November 15th, 2015|

VAU naročnik, VAU oblikovalec, VAU rezultat;
o sodelovanju med naročnikom in izvajalcem v procesu grafičnega oblikovanja
Nedavno tega mi je koledarski teden postregel z dvema dogodkoma, ki sta bila med seboj močno prepletena, tako močno, da lahko govorimo kar o eni in isti zadevi, o zadevi, s katero se slejkoprej sreča vsak grafični oblikovalec (pa tudi vsak naročnik). Danes bom govoril o odnosih med naročniki in oblikovalci.

Na facebook skupini Slovenski oblikovalci se je pojavil zapis, ali bolje vprašanje, ‘Ko te naročnik usmerja … Kdo ve še za kakšen “klasik” stavek?’ in pod njim plaz primerov, ki po izkušnjah mnogih oblikovalcev res predstavljajo klišejski odnos naročnika do oblikovalca. Preden stvar nekoliko obrnem in se zadeve lotim na konstruktiven način, naj naštejem nekaj teh stavkov:

nared(mo) pet predogledov
prazno je, raztegni, dinamika
casual, visual
neki mi manjka, sam ne vem kaj
ni tko, kot sem si predstavljal/a, ni v našem stilu,
naredi, da si bomo predstavljali, kako bi izgledalo,
clean look, kreativa, bling, stylish,
out of the box,
sej ti maš to sam pet minut pa par klikov
Nared neki v eko stilu … Sam zelena pa rjava nam ni všeč
Zakaj je vse tko prazn? Sej bomo plačal za cel prostor!
dej propravi transparency na 50 %. Ok, zdej pa popravi na 55%. Ma, dejmo nekje vmes probat. 53? Ne, dej rajs 52 %.
Could you make this green more blue?
“… ni mi všeč, ampak ne vem zakaj…”
“Kaj in kako pa želite oz. bi vam bilo všeč?”
”…ne vem”

K slednjim sem dodal še svoja dva, prav iz tistega tedna:

pričakovali smo VAU efekt!
“Tukaj morajo bit fotofrafije, en kolaž fotofrafij!”
“Imate kakšne fotografije na voljo, ali jih kupimo (na shutterstocku npr.)?”
“Nimamo, kupavali jih pa tudi ne bomo, smo imeli že preveč stroškov. Naredite po svoje.”

Oblikovalci se verjetno premalokrat zavedamo, da vsi naročniki z oblikovalci ne sodelujejo vsak dan in si verjetno ne predstavljajo […]

Metra

By |February 9th, 2015|

Daljnega leta 2002 je bil zasnovana Metra, vizija potniškega prometa v Ljubljani, avtorjev Mime Suhadolc in Matevža Frančiča. Na starih cd-jih smo odkrili Metra animacijo (v flashu!), ogledate si jo lahko na spodnji povezavi.

http://www.kaloop.si/metra/

 

Ondu embalaža

By |February 7th, 2014|

Za zelo uspešen kickstarter projekt Ondu smo izdelali nekaj idejnih zasnov nalepk za embalažo in nekaj idejnih zasnov potiska embalaže. Kombinacije so seveda neskončne.

ADIP Magazine 3.3

By |September 3rd, 2013|

Techniche Universitat Berlin, Adip, izdaja svoj magazin. Prelamljamo in oblikujemo naslovnico za številko magazina 3.3. Berlin U-Bahn zelena.

reciklirane

By |August 2nd, 2013|

Torul videospot

By |January 6th, 2013|

Skupina Torul dobiva nov videospot. Pri snemanju je sodeloval tudi David. Videospot smo snemali v Ljubljani. Zgoraj screenshot iz snemanja.

 

linum psihoterapija

By |December 16th, 2012|

 

Psihoterapevt Lan Pečjak je dobil nov logotip. Lan je po latinsko linum.

paštete Delamaris

By |December 6th, 2012|

Se vam zdi dizajn paštet Delamaris prepoznaven? Sploh veste kakšen je?

Izdelali smo predlog nove podobe embalaže.

Antigona in druge zgobe

By |December 6th, 2012|

Prelamljamo peto knjigo Marjana Kovačeviča Beltrama, s krasnimi ilustracijami Zvonka Čoha. Založba Mladika.